pebe1 Skrevet Desember 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 Har en gammel Mercedes 230E W124 som alltid har hylt litt fra dynamoen(?) på høyt turtall. Igår monterte jeg to extralys, og når jeg hadde jeg hadde vært ute og kjørt i et par timer merket jeg at ulyden ble litt verre, nå også på lavt turtall. Dynamoen var god og varm, litt for varm til at jeg kunne holde handa der. Betyr dette at dynamoen kommer til å gå til he***te snart? Hvorfor kommer denne ule-lyden? Bilen har gått 342 000:) Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 Lageret i dynamoen som er utslitt og dermed går det tungt rundt og den vil bli veldig varm. Kan i verste fall ende med at den tar fyr så vil ikke anbefale å kjøre med den dynamoen veldig lenge. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg