RasleRasle Skrevet November 30, 2012 Rapporter Share Skrevet November 30, 2012 Hei, Har en 88mod 190d uten ac (naturligvis) der varmapparatvifta er gåen. (uten plastikkdeksler på sidene, altså lik 87. mod, ikke 89 mod. Har kjøpt en erstatning, men når jeg googlet litt bytte av denne, ser jeg at de alle er avbildet med to vifter på en motor, mens den jeg har kjøpt har bare en vifte på motoren. Noen som vet hvorfor det er to forskjellige? Er det AC som gjør det? Eller er det årsmodellavhengig? I den utgaven med to vifter, er det kun en motor, bare at viftene sitter montert på hver sin side av ankeret til el-motoren. Jeg tenkte jeg skulle fyre et spørsmål her først, det var litt kaldt ute idag, så jeg har ikke lyst til å ute å skru unødvendig. Min isolerte garasje med oppvarming er full av motorer og en bil uten motor, så 190'en er dømt til et liv ute om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 30, 2012 Rapporter Share Skrevet November 30, 2012 Mercedes har utrolig mange varianter av samme del på bilene sine fra den tida. Derfor må man sjekke opp mot chassisnr for å finne riktige deler i de fleste tilfeller. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 Forskjellen er vifte til med og uten AC. den doble er til ac og den enkle er til vanlig :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 Ikke så enkelt dessverre, variasjoner finnes her også. Kanskje det stemmer på de fleste bilene, men ikke på alle. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 javel. jeg har enda til gode å se så store variasjoner, at det ting ikke passer. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg