Gå til innhold

nav og eller kulelagere til bakhjulene spesielt høyre side bak på en polo

Ranger emnet


BILENMINERISTYKKER

Anbefalte innlegg

Spindel og hjullager heter det visstnok:

 

Jeg må skifte nav til bakhjulene høyre side bak på en polo er dette vanskelig ?

 

Finner delene her VW | POLO Kassevogn (6NF) | 1.4 | Autovarehuset - Bildeler til alle bilmerker hvordan skiller jeg de fra hverandre ?

VW | POLO Kassevogn (6NF) | 1.4 | Hjulnav / lagring | Hjulnav bak høyre

 

VW | POLO Kassevogn (6NF) | 1.4 | Hjulnav / lagring | Hjulnav bak høyre

 

Hvilke av disse to bør jeg kjøpe .

 

Bør jeg skift ehjullager med det samme jeg antar også bremsene må luftes og etterfylles

 

Ville det lønne seg å få tak i en hel travers/bakaksel ? Hvor får jeg tak i en slik i OLSO området ?

Endret av BILENMINERISTYKKER
glemte det med hjullagrene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to linkene dine er helt like, altså til samme del. Du må kjøpe den som er for de bremsene du har, altså trommel- eller skivebremser. Dette er en enkel jobb, men om du ikke har gjort slik før så få med hjelp.

Du trenger ikke lufte bremsene etterpå, dette uansett bremsesystem, for du skal ikke av med noen brenserør/slanger.

 

img.asp@mdl=236&unit=0B80C7A2

 

 

image.aspx@mdl=138&unit=DC500339

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket på ulike måter å løse dette på men jeg er fremdels i tvil.

Er det ikke bedre å kjøpe en hel trommel med inntakte greier slik at jeg bare kan sette på skruene de 4 og skjøte på resten

Hjulet falt av ser du

 

Jovisst kan du det, kjøpe komplett og montere, men det vil blir en del dyrere enn det hadde trengt ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår