black_valentino Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Hei! For ikke så lenge siden kjøpte jeg meg en Mercedes Benz C200 1994. Plutselig en dag mistet jeg alt elektrisk(bortsett fra kjørelys). Bilen må trillstartes for å kunne gå, men fremdeles virker ikke det elektriske inni bilen. om jeg lar bilen stå en dag så går startmotoren i 3-4 puls før den ikke vil mer. Har skrudd av starteren og sjekket at den virker og har sjekket at bilen får strøm frem til sikringene, men jeg er ikke så dreven på dette og trenger en liten veiledning! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Batteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black_valentino Skrevet November 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Er greit med strøm på batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Er greit med strøm på batteriet. Er du sikker på det, og hvordan kan du konkludere med det? For meg høres det ut som at batteriet ditt er utladet. Hvilket batteri og batteritype har du? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black_valentino Skrevet November 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Sjekket batteriet med et multimeter. Har og prøvd med startkabler uten at det hadde noe å si. Jeg får lys i dashbordet når jeg vrir om på nøkkelen. Det er et ganske nytt gele biltema batteri som står i bilen. 12 volt... husker ikke antall ampere i farten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black_valentino Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Ingen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomastoen Skrevet Desember 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2012 Ingen som kan hjelpe? Har du prøvd med et annet batteri? jeg haddde noe alla samme problemet på min 200..byttet batteri å alt var iorden...verd å prøve vertfall :) Siter -w202 C200 Elegance 96 -s124 300tTD 94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg