StranD^ Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Som fortalt å tidligere tråd kjøpte jeg meg en golf3 95` 1,8 i går, men det er en stygg lyd under panseret, som jeg har lokalisert til sona vannpumpe/reimer tok en liten video av dette i går kveld, med håp om noen kanskje har vært borti samme lyd? ble litt dårligere lyd enn jeg hadde håpet på når jeg spiller av på pc, men om man har god hørsel så hører man :) IMG 0961 - YouTube Siter - Mazda 626 - Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Ta av kilereim og multireim og start motoren for å sjekke om lyden er borte. Ikke la motoren gå mer enn 1 minutt uten reimer. Er lyden borte så sett på multireim og prøv igjen ;) Til slutt kilereima. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg