rozzy Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Hvor skal jeg trekke inne ledningen inn til kupen til bryter. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Eg veit ikkje, men det er jo avhengigt av kva slags bil du har. Det står 04 V70 når det gjelder kva slags bil du har, men dette pleier eg ikkje å stole på. (er jo ikkje alltid dette blir oppdatert) Eg har ikkje bryter på mine ekstralys. Det er vel remoten du skal bruke? Eg ser at det ofte på tegningene at det er jord som skal ha bryter. Dette anbefaller ikkje eg. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet November 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 hvorfor anbefaler du ikke bryter? Bilen er Volvo V70 04 mod. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Eg sa ikkje at eg anbefaller å ikkje ha bryter. Eg sa at eg ikkje har bryter. Det er ikkje ulovligt å ikkje ha bryter. Eg gadd ikkje å prøve å finne ein plass å trekke ledning inn i kupéen. Er kanskje "litt" meir snøing i Alta enn i Lærdal. So ein bryter kan være greit å ha. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Som sagt så er det ikke påbudt med bryter, men om du velger å bruke bryter så er det best og sette den på styrestrømsledningen. Når det gjelder trekking av ledning så må du bare lete deg fram til en gummipropp eller lignende. Går jo flere ledninger inn i bilen til for eksempel speedometer så der burde det være mulig og få lurt inn en ledning til. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg