Hanserik93 Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Hei Har nettopp kjøpt meg bruktbil og lurer på om jeg kan bestille disse felgene og få et verksted til å sette de på ? Har en mercedes c200 2001-mod. Står at den er kapabel på siden, men lurer på om det er noe mer jeg må tenke på før jeg kjøper ? Har aldri hatt bil før og har heller aldri ordnet med felger og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 HeiHar nettopp kjøpt meg bruktbil og lurer på om jeg kan bestille disse felgene og få et verksted til å sette de på ? Har en mercedes c200 2001-mod. Står at den er kapabel på siden, men lurer på om det er noe mer jeg må tenke på før jeg kjøper ? Har aldri hatt bil før og har heller aldri ordnet med felger og sånt. Det skal gaa, men ikke sett paa for brede dekk. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg