Per M Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Hei! Lurer på om noen har erfaring med 2.5 TDI til passat?? eller er 1.9 TDi en bedre motor? 2.5 TDI kom vel ut i 2001 eller 2002? Hvem er å foretrekke, og skriv gjerne hvorfor? Mvh Per :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 (endret) Om den 2.5TDI er den samma som audi bruker, noe som jeg tror så er 1.9TDI bedre. 2.5TDI spiser kam akslinger har jeg hørt. Og 2.5TDI bruker vel også mer diesel, så om du vil kjøre økonomisk (noe jeg tror siden du velger diesel) så er 1.9TDI best, men også svakere enn 2.5TDI da. Mer hester og nm i 2.5TDI Endret November 1, 2012 av Thoka85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Ville holdt meg langt unna 2,5 tdi da det plutselig kan bli veldig dyrt. Turbo, 4 nye kammer som trengs, høytrykkspumpe som ryker. Da er det mye tryggere å gå for 1,9 tdi. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Audi A6 2,5 TDI: Denne bruktbilen bør du styre unna | broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per M Skrevet November 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 se der ja! 2.5 TDI er nå utlokket! SKal pendle og da er nok 1.9TDI det beste valget! Takk for gode svar og info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg