xr4ti Skrevet Desember 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 Går sikkert greit det. Om du har en krympestrømpe så er det enda bedre. Altrnativet er å træ en tykkere slangebit utenpå. Det viktigste er at oljedamp ikke lekker ut og at systemet er tett. Åssen gikk det med starproblemet ditt, fikk du orden på det? Var det overslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 ja vi teipa det midlertidig. får fortsatt ikke start, men jeg skulle prøve å starte den i dag så kom det plutselig melding i displayet om at det var på tide med service inspeksjon (insp), men jeg syns det var litt rart siden det står i boka at det skal komme hver 2000 km, å det lyste ikke i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 nå har jeg tenkt å sjekke releene, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme til dem, når jeg tar opp lokke der sikringene sitter. må man da ta av hele "under delen" av dashbord, eller er det annen måte å komme til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg