Jonas94 Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Kom over en Ford Cologne V6 2,3 liter i hagen til en jeg har vært å jobbet hos litt. Den sto med forstilling, radiator, motor, girkasse og mellomaksling. Pris 1000kr så det var aldeles ikke ille, men fikk høre idag at den hadde stått i 3år der den står nå(ute men pressening over seg). Motoren hadde visstnok gått 225000km, mente den kanskje sto fast og mere info har jeg ikke. Planen er å bygge om en plenklippetraktor, og siden denne hadde girkassen tilkoplet og fin størrelse på med tanke på å få den inn i en plenklippetraktor. Det jeg lurte på er om det er noe jeg burde gjøre med den, noe jeg må se over og eventuelt kan være en flaskehals på disse. Holder på mest med eldre traktorer, så en bensinmotor blir noe helt nytt... Siter MF 165 John Deere L105 (solgt) Stiga Villa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg