p10primera Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 i går så kjørte jeg 15 min, alt var som det skulle. jeg gikk inn på bensinstasjonen når jeg skulle starte bilen igjen så fjuska den VILT! sleit virkelig med og få den opp i turtall. kom aldri lenger enn 3 gir. når jeg kjørte opp bakken hjemme så stoppa den. prøvde og kjinne men det er NULL respons, starteren sviver og det er det.. rulla meg en røyk og prøvde igjen etterpå, da var den litt mere villig men startet ikke. bensin filteret er byttet for 2 uker siden. pluggene var veldig sota, så jeg pussa di fine. hadde ingen med meg så vet ikke om det er gnist på alle pluggene. men starter fortsatt ikke. motorlampa BLINKER i instrument panelet. noen som har hatt samme problem? håper på svar her og slipper en feilsøking på verksted =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Startsperre som slår inn. Har du en nøkkel til du kan prøve med? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10primera Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 (endret) Fikk bare med 1 nøkkel. jeg nappa av + på batteriet tilfelle noe kunne "resette" seg men var ikke noe forskjell gitt :) hvordan kan dette gjøres noe med? må bestille ny nøkkel? Endret Oktober 22, 2012 av p10primera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Sansynligvis defekt chip i nøkkelen eller defekt nøkkelleser, umulig å si uten at det blir lest ut feilkoder. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10primera Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 (endret) Dette skal jo "ikke" være mulig? jeg nappa ut chipen i nøklen og da starta bilen... satt den inn igjen og da er problemet der. da er det ikke NOE problem og stjæle en vectra 96mod hvertfall................. Endret Oktober 24, 2012 av p10primera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10primera Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 TRÅDEN KAN SLETTES. fant ikke ut hvordan jeg gjorde det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg