longice Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hei, har kjøpt inn en Webasto T91R til min Touran. Har koblet den inn slik jeg trodde det skulle være ifølge installasjons veiledningen(se vedlagt bilde), men likevel fungerer det ikke. Har koblet inn 12V på Webasto mottaker boksen, og programmert fjernkontrollen slik at det ser ut som fjernkontrollen er programmert. Styresignalet er koblet inn i dieselvarmeren slik som på bilde. Men absolutt ingenting skjer med dieselvarmeren. Noen som har gjort dette og kan gi meg et tips? Eller om det finnes en litt bedre veiledning enn den tyske jeg sitter på... [ATTACH]34340[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longice Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Ingen som har noen lure tips til meg her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Må kodes inn. Dra på møller, de har programmet og ledningsnettet du trenger. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg