rasmusstol Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 hei, jeg har ett spørsmål om clutch. jeg har en seat ibiza 1.4l mk2 1998 mod, med regnr: bp23537 jeg skal kjøpe ny clutch, jeg har en venn som skal gjøre det. ¨ jeg så på mekonomen, der var prisen 3700kr. aaaalt for dyrt etter bilen skal bare vare vintern over. så da så jeg på 99647 Clutchsett SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, INCA, VW CADDY II, LUPO, POLO - Skruvat.no bildeler på nett fra Skruvat som var biiilig, så jeg bestilte den, i etterkant så jeg at Blokkdeling: Diameter [mm]: 190 og på den på mekonomen bar Blokkdeling: Diameter [mm]: 200 har dette noe og si?? i såfall hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Iflg. min delekatalog så har din bil 190mm clutch så det går nok bra. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg