claav Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 (endret) Har lyst på bedre fjernlys på Avensisen, noen som har bygd om på denne modellen? Bilen har reflektorlykter med riller i glasset, vil bytte til xenon gi bedre lys eller bare mer strølys? Det kom en facelift modell i 2000 med oppgraderte lykter uten riller, bør jeg kjøpe disse samtidig? Noen med erfaringer? Endret Oktober 21, 2012 av claav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Monter heller ett par ekstralys fra ett annerkjent merke (Ikke kjøkkentema) og er du fremdeles ikke fornøyd kan du montere 35w xenon. Er du ikke fornøyd da bør du vurdere optiker :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Monterte 35W xenonkit i fjernlysene på bilen til søstra mi (96 Accord). Den har også riller i glasset. Fikk bedre fjernlys på den bilen iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claav Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Oki, takk for svar ;) Prøver med xenon i fjernlysa, hvis ikke det blir bra blir det ekstralys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Eg hugser ikkje om du kan justere berre fjernlyset på Avensisen. Du ksn risikere at lysa ikkje lyser 100% sånn du vil ha dei. Kan være greit å bruke relé og sette inn f.eks. 60w xenon. 4300k eller 5000k. Høgare enn dette ville eg ikkje valgt. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg