Gå til innhold

Dødt forum (?) . . det bør vi endre på . .

Ranger emnet


eddar

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så få som bruker dette forumet ?

Det finns sikkert mange som har masse å bidra med her . .

. . kom igjen, - få litt liv her . . noen av oss trenger råd og vink,

særlig fra dere som jobber på verksted og har masse erfaring . . ,

. . og dere brukere/sjåfører, masse erfaring om symtomer, etc. . . . .

Endret av eddar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hvorfor er det så få som bruker dette forumet ?

Det finns sikkert mange som har masse å bidra med her . .

. . kom igjen, - få litt liv her . . noen av oss trenger råd og vink,

særlig fra dere som jobber på verksted og har masse erfaring . . ,

. . og dere brukere/sjåfører, masse erfaring om symtomer, etc. . . . .

 

For at et forum skal fungere så må alle være med å bidra - og ingenting blir bedre enn vi selv gjør det til :) Mitt ønske er at brukere/eiere av Volvo, herunder S70/V70, støtter din oppfordring og er med og bidrar. Sammen kan vi få det til :)

 

Blitt stille her siden jeg var mye her for et par år siden.... da var det jo aldri en time uten en post på teknisk-forumet

 

Problemet med teknisk-forumet var at det etterhvert ble er "suppe" med tråder' date=' alle av forskjellig art og forskjellig bilmerke/modell. For forumbrukere som søker råd er det enklere å poste tråden under respektive bilmerke og modell, derav vil det i ettertid forenkle søk for andre brukere som gjerne lurer på akkurat det samme. Man kan da gå inn på bilmerke og modell og velge [i']søk i dette forumet[/i]. Skulle man gjort det samme i teknisk-forumet får man mengder av treff som er uinteressant siden sikkert 19 av 20 treff er av helt feil bilmerke ;) Er også derfor overskriften på teknisk-forumet er ; Diskusjoner rundt et bilmerke eller modell skal postes under respektive bilmerke.

Selv prøver jeg, med flere andre her inne, å holde orden slik at trådene havner under riktig forum. Gode tråder med guider og DIY samler jeg sammen under riktig bilmerke, alt for å gjøre ting enklere for forumbrukerene :)

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår