Daniel Bakke Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har en 90 mod 240 med B230F som jeg har bygget om til gasser med stiftetenning. Har tenkt til å rive ut ledningsnettet, men lurer på hvordan jeg gjør det med dynamo. Skal ha det så lett og kurrant som mulig. Kan jeg legge + polen fra batteriet rett opp til batteriet? Takk for evt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg mener det er er fra Dynamoen til + på starteren og en egen ledning fra startern til batteriet. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Du kan godt legge en pluss direkte på plusspolen på batteriet, men for å få det cleanest mulig er kanskje en ledning bort til starteren best. Ikke gløm D+ da(ledningen til ladelampa). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg