Oggie Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hei, imponert over alt som dere får til og skriver om her. Nå lurer jeg på om det er noen som har erfaring med å bytte clips på vindusheisen. Det er de hvite som "smettes" på den svarte stammen inne i døren. Jeg bestilte nye på Ebay (levert fra Tyrkia), men lurer på om jeg ikke, i tillegg, har fått feil (se bilde). De nye virker som om de er motsatte av den gamle ? På bildene under er den gamle til høyre. Det gjelder høyre fordør. Altså; noen erfaringer, og er det flere som tror jeg har fått feil deler ? Takknemlig for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ser ut som du har fått til feil side ja. Her er bilde av de til høyre foran Og venstre foran Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oggie Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ser ut som du har fått til feil side ja. Vet du om man får kjøpt slikt hos Møller til en ikke alt for grom pris ? Har sendt mail til Tyrkia, får se om det kommer noe svar i løpet av morgendagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det vet jeg sannelig ikke, men om du tar en telefon til de så kan nok de svare. Har de ikke inne så kan de sikkert skaffe. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oggie Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 (endret) Du verden hvilken responstid :-) Ja tar nok en telefon. Takk for hjelpen. Endret Oktober 7, 2012 av Oggie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg