Gå til innhold

Lyspæreoversikt?

Ranger emnet


The Man

Anbefalte innlegg

Sitter med et håp om at en eller annen har tilstrekkelig info til å slenge ut hvilke pærer vi har i bilene våre.

Det være seg alt fra lyset i hanskerommet, via skiltlyspærer til pærene i fjernlysa (både halogen og xenon).

Det hadde i hvert fall vært til stor hjelp for min del...

1. Gå ut i bilen.

2. Åpne hanskerommet.

3. Ta ut instruksjonsboken, bla opp på side 245-246 (i alle fall i min).

4. VOILA!

2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4

1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld)

2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Gå ut i bilen.

2. Åpne hanskerommet.

3. Ta ut instruksjonsboken, bla opp på side 245-246 (i alle fall i min).

4. VOILA!

 

Joda, i og for seg greit nok. Dersom man er HJEMME og har bilen på tunet.

Greia er at jeg kunne tenke meg en oversikt som viser meg hva jeg har i de ulike lampene på bilen.

Slik at når jeg er på jobb i nordsjøen kan bestille nye pærer, uten å måtte gå via hverken den ene eller den andre nettsiden.

Og jeg er sikker på at det vil være enklere for de fleste å slippe å rusle ut på tunet når behovet for oppgraderinger melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, i og for seg greit nok. Dersom man er HJEMME og har bilen på tunet.

Greia er at jeg kunne tenke meg en oversikt som viser meg hva jeg har i de ulike lampene på bilen.

Slik at når jeg er på jobb i nordsjøen kan bestille nye pærer, uten å måtte gå via hverken den ene eller den andre nettsiden.

Og jeg er sikker på at det vil være enklere for de fleste å slippe å rusle ut på tunet når behovet for oppgraderinger melder seg.

 

Hehe, skjønner den da! :yodude:

 

Her kan du laste ned instruksjonsboken:

http://wip.skoda-auto.no/wip4/detail.epl?cat=5019

Endret av Sjåføren

2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4

1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld)

2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår