PushDown Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 (endret) Hallo! Har en B6 med 1.8T avj motor som går med K04 oppsett som jeg mistenker går en smule magert. Kjører idag med kun 0.5bar, så det skulle ikke være for høyt trykk iforhold til mappet hvertfall. Kjører vanligvis med 1.2bar og da har det også vært samme farge på pluggene. Har seffølgelig map som er tilpasset dette oppsettet Har prøvd å vurdere ut ifra guider fra bosch osv men kommer ikke helt til en konklusjon om dette er for magert eller om det går greit så jeg legger ut et bilde her Noen som har en formening her? Endret Oktober 4, 2012 av PushDown Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ser ikke så verst ut, kanskje en anelse magert eller varm. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PushDown Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takk for svar. Da er det vel antageligvis mappet som kanskje er litt magert? Har ingen feilkoder liggenes inne. Burde jo ikke bli veldig varmt på bare 0.5kg når den er mappet for 1.2. Kjører med bosch plugger som er like varme som de orginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Som sagt, ser ikke verst ut, kakaofarget isolator er bra :) Ved effektøkende modifikasjoner bør man ha et noe høyere gradetall enn originalt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PushDown Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Høyere gradetall = kaldere plugg? Vet det er flere på vwaudi klubben som kjører med orginale plugger med gt28rs oppsett uten noen problemer med for varm forbrenning så orginale plugger bør holde i massevis til det jeg har. Kom på nå at bensinfilteret ikke har blitt byttet på minst 60tusen så det kan jo hjelpe litt. Men om pluggene ikke ser ille ut så skal jeg ikke beskymre meg for mye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg