pengelek Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 ER usikker på hva det kalles, men på utsiden av frontvinduet øverst har jeg et "klistremerke" som går over hele ruta som gjør at taket ser mer senket ut. Denne er jo limt på ruta.. hvordan i huleste skal jeg få den av? Beste midler / metoder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg ville prøvd med varmepistol. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Noen andre som har ide eller erfaring? Har ikke varmepistol, så hadde vært fint å slippe å kjøpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har du hårføner? Det kan og hjelpe. Ellers er det nok varme som må til. Ein varmepistol koster nok ikkje so mykje. Etterpå er det antagligt litt lim som henger fast. Sitrusrens eller ein limfjerner skal nok fungere. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Fungerte perfekt med varmepistol, sparkelspade i metall og citrus rens etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg