Audi90coupequattro Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Mårn godtfolk! Har hatt problemer med golfen de siste dagene. Dette er da en tdk som er oppjustert i turbotrykk og diesel, så den pleier å gå ganske bra. Men her en dag kjennte jeg att den "hang igjen", ville rett og slett ikke gi mer. og da døde den, men så starter den igjen etter mange forsøk med kjinning..... Bilen har nok olje og kjølevæske, og turboen er helt fin. I går bytta jeg dieselfilter uten noe forskjell, kan det være dieselpumpa `? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kan høres ut som dieselpumpa ja men ikke godt å si uten å ha sjekket mer. BTW. Det er ingenting som heter Audi 90 Coupe ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi90coupequattro Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Tenker det jeg også, men hvordan går den med ei dieselpumpe fra 1.9diesel på tdk motoren a ? (har det liggende) I know, var en bruker jeg oppretta for maaaange år sia ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ikke sikker, men du kan jo prøve samt justere trykket opp trykket på den. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg