Gå til innhold

turbo biler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

saab 9000 turbo..... skal visst være en meget bra turbo bil.. enkel og oppgradere (leste om 2 svensker som hadde lagt ut ikkje så altformye på deras saab , og resultatet va en ganske hissig turbo bil)

om du får den for 100k det vett eg kje.... men det går vel ann og sjekke :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zenith

Er noe tull med framdekkene på sabb:P Desuten er den (etter min mening dog) ikke spesielt "sexy". Men smak og behag

http://tnett.no/dune/tg900qw.wmv

der tester top gear saab 900.. de er visst ikke enig med deg:)

The car that nice people drive:D

"fun as a the prototype rollercoaster"

:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

saab 9000 turbo..... skal visst være en meget bra turbo bil.. enkel og oppgradere (leste om 2 svensker som hadde lagt ut ikkje så altformye på deras saab , og resultatet va en ganske hissig turbo bil)

om du får den for 100k det vett eg kje.... men det går vel ann og sjekke :)

Joda. er kjempelett å trime 900/9000.. tweake litt på apc'en så har man en god del hk, og det er nesten gratis hvis man gjør det selv, krever litt kunnskap dog:) så kommer alt det obligatoriske.. effektanlegg, luftfilger, større ic osv.. da har man fort ganske mange hk for en ganske lav pris:) for ca 100 k får man vel en decent 9000, fra tidlig 90-tall kan jeg tenke meg.. blir nok ingen aero, men likevel:)

mvh oddi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

hvorfor utgår saab? mye morsommere enn dusinvarene fra nissan, ford bmw og audi:D

mvh oddi

Framhjulstrekk, framhjulsbrekk ;) Artige biler ellers... En fyr på jobben har en strøken hvit 900 Aero T16.... nais bil

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil det måtte blitt Lancia Delta intergrale... Hater italienske biler men denne er bare rå. Hadde lakka den hvit å satt på montecarlo dekor så har du kongebil! :D (ok, så har jeg spilt litt mye Sega Rally!)

Eller :

Toyota AE86 - Skikkelig "sleeper" Ingenting i mot denne , men ser for meg det blir småvanskelig å få tak i deler , kansje ? Hadde jeg hatt en slik hadde jeg nok hatt abboment (hvordan skrives det) på bakdekk... :D sjefskjerre dette også.

- SX200 er dusinvare for tiden. Ante ikke at de var SÅ billige. Men at det er japse trekker opp. Mye styling , sikkert lett å få tak i deler til. Vippelykter på noen (s13?) - det drar!

- Sierra Cosworth - Mye deler å stasj å få tak i , sikkert kul bil , men så flyter det snart over av de også. Etter det jeg har fått med meg så må du påregne deg endel mekking. Pluss litt til. Å 99% er eid av ungdommer ser det uts om. Ergo: Dasskjørt.

- Saab er feilhjulstrekk og alt for "klumpete" og stygg. Men en skikkelig kul sleeper-bil for den ikke fult så kresne. Gikk en gul her en stund, den var faktisk ganske kul når jeg tenker meg om...

- Volvo xxx har vi sett en del prakteksemplarer av, men så henger det litt harry-preg over dem spør du meg. Spesielt 240. Disse bilene passer å være firkanta og kan bli ok med litt stell synes jeg. tøft med bakhjulstrekk , men så har du endel tonn stål å drasse på også da... Ikke akkurat bygd med tanke på vektfordeling. Kjekt å kunne kjøre fort i svingene også. hehe :D

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Ingen tvil det måtte blitt Lancia Delta intergrale... Hater italienske biler men denne er bare rå. Hadde lakka den hvit å satt på montecarlo dekor så har du kongebil! :D (ok, så har jeg spilt litt mye Sega Rally!)

Eller :

Toyota AE86 - Skikkelig "sleeper" Ingenting i mot denne , men ser for meg det blir småvanskelig å få tak i deler , kansje ? Hadde jeg hatt en slik hadde jeg nok hatt abboment (hvordan skrives det) på bakdekk... :D sjefskjerre dette også.

- SX200 er dusinvare for tiden. Ante ikke at de var SÅ billige. Men at det er japse trekker opp. Mye styling , sikkert lett å få tak i deler til. Vippelykter på noen (s13?) - det drar!

- Sierra Cosworth - Mye deler å stasj å få tak i , sikkert kul bil , men så flyter det snart over av de også. Etter det jeg har fått med meg så må du påregne deg endel mekking. Pluss litt til. Å 99% er eid av ungdommer ser det uts om. Ergo: Dasskjørt.

- Saab er feilhjulstrekk og alt for "klumpete" og stygg. Men en skikkelig kul sleeper-bil for den ikke fult så kresne. Gikk en gul her en stund, den var faktisk ganske kul når jeg tenker meg om...

er du dum? Saab er selvsagt for den kresne. Mange undersøkelser viser at saab og mercedes er de merkene flest mennesker kommer tilbake til når man skal kjøpe bill. Saab blir også kjørt av de med høyest utdannelse. advokater, arkitekter, ingeniører ++. De som IKKE er kresne, og må ha masse plast på bilene sine, kjøper 200 sx eller noe annet japsegreier, og laminerer bilen i carbon-etterlikninger, setter på altfor store felger som ikke passer bilen i det hele tatt, slenger på neonrør, en dumpventil som får bilen til å høres ut som den har 300 hk, og setter på et eksosanlegg som mest av alt

egner seg til loff-grilling, for noen praktisk betydning har det IKKE.

:D

mvh oddi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

er du dum? Saab er selvsagt for den kresne. Mange undersøkelser viser at saab og mercedes er de merkene flest mennesker kommer tilbake til når man skal kjøpe bill. Saab blir også kjørt av de med høyest utdannelse. advokater, arkitekter, ingeniører ++. De som IKKE er kresne, og må ha masse plast på bilene sine, kjøper 200 sx eller noe annet japsegreier, og laminerer bilen i carbon-etterlikninger, setter på altfor store felger som ikke passer bilen i det hele tatt, slenger på neonrør, en dumpventil som får bilen til å høres ut som den har 300 hk, og setter på et eksosanlegg som mest av alt

egner seg til loff-grilling, for noen praktisk betydning har det IKKE.

:D

mvh oddi

Så Saab eierene mener treeiker felgene er pene og passer på bilen sin??:D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider