Gå til innhold

Audi A6 2001 - vedrørende utvendig list i krom

Ranger emnet


alcapaal

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har kjøpt meg en Audi A6 2001 Stasjonsvogn.

Der manglet den ene listen som sitter på utsiden av pasasjerdøren.

 

Hørt med møller i dag og de kunne selge meg en grå eller en som var grunnet.

 

Da begynnte jeg å tenke på om det hadde sett bra ut å fått disse i krom.

 

Så har 2 spørsmål til dere;

 

1. Går det å lakere i krom "farge" ?

 

2. Er det eventuelt noen side på nettet som selger disse i krom

 

 

På forhånd takk for svar :)

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
hei,ikke helt on topic,men lurte på om du vet hvor man kan få tak i den krom listen nedrest på bakluken på a6 mister alcapaal?:) sjekket med møller og de skulle ha nesten 1200kr for den:/

 

Den kan du bestille fra meg. Sedan - 600kr, Avant - 850kr (originale deler). Send meg en PM om du er interessert eller har spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
hei,ikke helt on topic,men lurte på om du vet hvor man kan få tak i den krom listen nedrest på bakluken på a6 mister alcapaal?:) sjekket med møller og de skulle ha nesten 1200kr for den:/

 

 

 

Hei, sjekk ut denne siden www.bildeler.no, sett inn bilnummeret ditt og let i vei :)

 

jeg har akkurat i dag fått melding etter spr om lister nederst på bilen, og fått til svar at de har dette 1474,- for alle listene + ca 100,- pr liste , (4 liste) hvis jeg trenger klippsene for å feste de, mine er heldigvis intakte. har også krom liste for bakluke for min audi til 495,- kr.

min bil fra 1999:

 

www.bildeler.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også masse firma som lakkerer med chrome og får det skikkeligt,ett av de er:Chrome-lakk - KORSBAKKEN AUTO AS

Er masse andre firma men vett ikke hva det koster og få det gjort da,sikkert billigere og bestille ferdig fra ebay evt firma i utlandet :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår