Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Du kan prøve å friske opp gjengene med en gjengetapp, men personlig hadde jeg byttet trommelen. Er tross alt snakk om innfestningen av hjulet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 skal no prøve ;) Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 gjengene og alt er i orden nå :) noen tips til hvordan jeg kan få litt voksnere lyd ut av motorn? bytte den bakerste orginal potta med en mindre pluss dobbel enderør? aldri gjort dette før, og vill heller ikke få alt for høy lyd :) Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 den orginale mi rusta av, så kjørte bare inn et slikt adapter, og smekka på en orginal nissanpotte (liten) og da ble det kul lyd :) (nyprosjektet mitt :D) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 adapter? orke du å linke en sånn. så skal jeg se om jeg finner noen mindre potter fra andre biler. :) Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 STIGEOVERGANG 63,5/60/56MM - Biltema Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 trenger vell ikke den overgangen, men skal se hva jeg får taki av potter så tar jeg det der ifra Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Simons-potter lager noe mer lyd enn originale, fås kjøpt på Bilxtra mm. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jo større potte, jo mer lyd. Overgangen MacGyver linket til kommer til anvendelse sammen med større potte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 okei, men funker det ikke og åpne den orginale bakerste potta og fjerne litt av innmaten og sveise på større enderør som går fra potta og ut? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 eller eventuelt prøve det med en annen potte fra en annen bil så man har orginal potta viss det sku skjære seg Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 et spørsmål til, noen som har hatt bilen før og har jekket opp bilen framme under kanalen slik at det er skadet og rustet hull på ca. 3cm bredt og langt. og lurer på hvordan jeg kan kvitte meg med det? pusse bort all rust ? eller skjære bort og legge ny liten stål plate dit og sveise fast. skal ta et bilde og legge inn her . Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 bruker samme tråd. [ATTACH]35376[/ATTACH] den svetter rundt pumpa og lurer på om den går ann og dele den og skifte eventuell pakning? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 noen som vet om det blir merkbart med kvassere kam? eventuell link til en som passer til min ? (vw jetta mk2 8v innsprøytning) Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Trimkam er meget merkbart ja. Til din vil jeg anbefale 268°, 272° eller 276° durasjon, alt etter hvilken kjørestil du har. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg