bellduck Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Hei! Vurderer å "lakkere" hele bilen med plastidip, da grønn metallic ikke er den tøffeste fargen, samtidig som min rustutbedring ikke ble helt bra. Har sett at de i USA selger noen sett på dipyourcar.com, men de nekter å sende til utlandet, så da må jeg finne noe annet. I Norge er jo dette stoffet spinndyrt, men fant en side i England som har akseptable priser. Hvordan er dette med toll og sånt når det er kjemikalier? Lurer også på om jeg kan bruke en vanlig elektrisk sprøyte fra f.eks Biltema til dette? Noen som har erfaring med lakkering av hele biler med dette? :) -bellduck Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Lurer på det samme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 har vurdert å dippe bilen jeg å men må en del retting til på den så blir lakkert også kanskje dippet etter lakkering. husker jeg fant en norsk nettside som solgte plastidip for 200kr for 1 liter, men kommer ikke på hvor jeg så det :C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krekar Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 har vurdert å dippe bilen jeg å men må en del retting til på den så blir lakkert også kanskje dippet etter lakkering. husker jeg fant en norsk nettside som solgte plastidip for 200kr for 1 liter, men kommer ikke på hvor jeg så det :C her er det:Plasti Dip Scandinavia AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Hei! Vurderer å "lakkere" hele bilen med plastidip, da grønn metallic ikke er den tøffeste fargen, samtidig som min rustutbedring ikke ble helt bra. Har sett at de i USA selger noen sett på dipyourcar.com, men de nekter å sende til utlandet, så da må jeg finne noe annet. I Norge er jo dette stoffet spinndyrt, men fant en side i England som har akseptable priser. Hvordan er dette med toll og sånt når det er kjemikalier? Lurer også på om jeg kan bruke en vanlig elektrisk sprøyte fra f.eks Biltema til dette? Noen som har erfaring med lakkering av hele biler med dette? :) -bellduck Fungerer helt fint med billigsprøyte. Selve "lakken" får du tak i billig i Norge - fra flere steder. Det å dekke hele bilen med dette er ingen problem. Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 ok, 200 kr var litt lite så jeg, var en annen nettside jeg har sett på sikkert, men den nettsida så er det ikke så værst priser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Bruk jetcarrier.com så kan du bestille fra dipyourcar.... Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Dipit - Plasti Dip skal jeg handle fra, blir billigere og kjappere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opius Skrevet Januar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Her har du brukt vanlige lakksprøyte Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Hva slags tynner må ein kjøpe? Merke? Kva kan den ikkje inneholde? Vil ikkje ha oppkok av lakken:) Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Celulose tynner eller så har plastidipp ein du kan bruke men er liit dyrere Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Plastidipp tåler ikke sterk avfetting....bruker du dette detter den av! Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg