JuB Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Hei, har nå tatt av min g-lader. En pakning lå skjevt på den ene siden av den svart boksen på g-laderen. Så url for bilder. home.no.net/toha6/nFF/Min g-lader Noe av innekant på den svarte boksen var også falt av/sprekt. Tror dere dette kan ha store betydninger på g-lader trykket? G-laderen var ikke helt ten inni e heller, men det skal den kanskje ikke være? Beklager for dårlige bilder, har bare mobil kamera. takker for alle respons..:) Polo Classic need your help! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Får ikke den url`en din til å virke.. bruk den funksjonen som det står http:// når du skriver et innlegg og prøv igjen :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 skal ikke være http://www. foran, funker fett den..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Et spørsmål til, når jeg skal kjøre uten g-lader må jeg ha en viftereim og det er greit nok. Men det går 2 rør ut fra " g-laderen" en til IC og en til motorblokk. Skal jeg feste luftfilteret på røret til motorblokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Gir nok en fin lekkasje på laderluften den der ja. Luftfileret kan du koble til der det er lettest, rett på intercooler tror jeg orginalslangen til laderen passer rett på. Løsningen på ladetrykk problemet ditt er enten å dra på skroten og kjøpe en brukt boks eller kjøpe RS utblås. Boksen er ikke reservedel på VAG Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Får jeg RS utblås på autopower? Eller må dette bestilles via internett? Men da satser jeg på at g-laderen er friskere en først antatt da..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by JuB Får jeg RS utblås på autopower? Eller må dette bestilles via internett? Men da satser jeg på at g-laderen er friskere en først antatt da..:D Kan hende jeg kan skaffe et ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Pris? Hvor fort?:) Trenger egentlig ikke før 8. april..kommer hjem fra fjellet da.. Er det mye knot å mekke det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Har en boks tilovers... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by JuB Er det mye knot å mekke det på? En bolt og to slangeklemmer, mye enklere enn orginalen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Sounds nice! Mere effekt?:) Da gidder jeg ikke å kjøpe nye pakninger og styr, kjøper meg heller en viftereim. Fikk feil forje gang jeg kjøpte, prøver igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by JuB Sounds nice! Mere effekt?:) Ikkje noko mindre vertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by ottar Ikkje noko mindre vertfall... Omtrent samme effekt med standard lader. Med portet lader kan man åpne utblåset på laderen mer, det gir økt effekt. Lyden blir noe høyere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Har fått et råd om å kjøpe ny, litt tykkere pakning " o-ring" og legge inn igjen. Siden skaden er på innersiden av dekselet skal det mye til for at det skal lekke der. Tester dette imorgen. Kommer tilbake med oppdateringer..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har nå fått inn ny pakning, men dette hjalp ikke en dritt! Da tror jeg det ikke er noe lekkasjer noen plass... Mye styr for ingenting...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg