Skorp Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Hei Lurer på hvor høy komp du må ha før det er vits i å kjøre på 98Oktan? Skal heve kompen til 10.3:1, og er "bekymret" for selvantennelse.. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Så lenge tenningen er justert til 98-oktan så vil det alltid ha noe for seg å bruke 98-oktan ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vemund Haarberg Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Isåfall 98, helt klart. - Vemund Haarberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Kommer HELT an på om det er en Cheva 350 fra 1972 eller en Audi 1.8 5-ventiler.. helt forskjellige forbrenningskarakteristikker, og tåler helt forskjellige nivåer av statisk komp. Skal du hive inn en annen kam med åpningstider som 7-11 i samme slengen er det slett ikke sikkert du trenger 98 uansett... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.