Thames Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 For 1 månde siden fikk jeg på mystisk vis stopp på min Honda Civic 1,4iS.. Bilen begynte å gå rart, og speedometeret funket ikke, så jeg stoppet bilen. Når jeg skulle starte igjen, så ville den ikke starte. Da skiftet jeg sikringen til dynamoen, og den startet igjen. Men så fort jeg øker litt turtall (2000 o/m), så sprenger sikringa igjen. Dette er rart, for dynamoen har blitt målt, og den lader 14,4 volt.. Hva annet kan det være som gjør at sikringa går så fort turtallet øker?? Vær så snill, trenger heftig hjelp, har ikke bil å kjøre på! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Har 14,4v blitt målt ved tomgang eller ved f.eks 3000rpm? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thames Skrevet September 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2012 Det ble målt på målebenk hos Honda-forhandler, det burde vel egentlig være pålitelig? :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg