fribbern Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Hei. Jeg har en golf som vinduet på pasasjersiden ikke går opp på. Det er ikke den klassiske feilen med mekanismen som tar vinduet opp eller ned. Jeg har dratt av dørtrekket og sett litt på det. når jeg skrur ut den elektriske motoren, og trykker på vindusbryteren, så går den kun en vei, nedover. er det motoren som er deffekt? Det kommer ett klikk fra "motorkompononen" som i et releklikk når jeg tar bryteren opp, men motoren slår ikke inn oppover, kunn nedover. noen som har tips til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Sjekk døra for ledningbrudd, du kan jo også skru løs motoren og se om den går begge veier uten motstand. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg