AudiRadar Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Hei har sett et par ganger den episoden av top gear at de har bygga om biler til b�t, s� kom jeg p� denne artige tanken om jeg skal pr�ve meg p� dette :-) . s� de gikk egentlig veldig bra med den toyota hiacen de brukte,s� da tenkte jeg at min delebil en subaru pickup 1985 mod hadde vert artig og forsj�kt dette p�. Er det noen som vet hvordan man kan gj�re dette?? er det noen nettsider ang dette som har gjort dette f�r. Tenkte f�rst og fremst at bilen skulle v�re fult kj�rbar og kansje ha propell p� mellomakslingen som g�r til 4x4 systemet som man kan koble ut, eller en p�henger bak p� kassa. Ang plasting under er det noen som har noen r�d hvordan man slipper og f� vann inn i motorrommet tenker da og plaste bilen under p� en lur m�te men m� jo ha �pning til styring og drivakslinger ++ hvordan kan man f� dette tett? Noen som har noen andre gode r�d ang dette blir jeg meget taknemlig for svar. Takker og bukker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 får ikke lov til dette i norge , og har du mye penger og bruke så må den sendes ned til tyskland å få tuv papirer på at de er bygga etter foreskriftene mest sansynligt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg