Terje92 Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Hei, min a4 1.8t b5 1998 starter ikke. Det begynte med at når jeg vred om tenningen så skjedde det ikke noe, den begynte ikke å kinne, men etter noen forsøk startet den, så etter noen dager begynte det med at bilen started og så stoppet og sier nøkkelen ikke er koda, men starter etter å ha ventet litt, det har skjedd flere ganger, men nå vil den ikke kinne lenger og det hjelper ikke å prøve flere ganger, prøvde i en time og det virket ikke, det funket helt fint å dytte bilen i gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Sikkert dårlig kontakt inn på nøkkelleseren den må loddes. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kizzfloyd Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 hadde samme problem hær om dagen, så jeg leste litt rundt på forum. så jeg heiv mæ rundt å loddet nøkkellesern. problemet løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg