Didrik93 Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Hallo :P har problemer med clutchen, den går helt i bunn når du tråkker på den å du må lirke den ut igjen... noen som kjenner til dette? må jeg bytte hele clutchen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Didrik93 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Er det ingen som har peiling? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjelde Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 hva mener du med at du må lirke den ut igjen ? Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Han må sikkert lirke med pedalen. Få en kompis til å trykke inn clutcen, og lirke den ut igjen mens du ser i motorrommet, på girkassen. Disse bilene tror jeg har selvstrammende clutch, så det skal nok ikke være problemet. Undersøk hele clutchwiren, og undersøk kontaktpunktet på girkassen. Enten er det noe krøll langs wiren, eller ved pedalen, eller i verste fall; I girkassen. Det er all hjelp jeg kan gi :/ Lykke til! Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjelde Skrevet September 10, 2012 Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 har du noen gang byttet girkasse ? tror ikke det kan være wieren siden du må lirke den ut da hadde du kjent det når du hadde trykket den inn: ) Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Didrik93 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 har aldri byttet nei... må vell ikke lirke den ut men må bruke foten eller handa å drege pedalen ut igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjelde Skrevet September 10, 2012 Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 gir rett og slett ikke mening , men jeg kan tror at clutchen har brent seg , men ville ha tatt ut hele wiren å prøve å se om det er den : ) uansett så har den ikke vondt av litt vedlikehold Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 10, 2012 Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 Er vel ikke wire på Vr6.... Høres mest ut som luft i hydraulikken. Prøv å lufte clutchen, evt se etter lekasje fra slavesylinderen. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 10, 2012 Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 vr6 har hyd clutch. virker som du har enden deffekt slave eller luft i systemet. det kan luftes på noen enkel måter. bruk lufte verktøy fra biltema,enkeleste utgave og sørg for at slange enden ligger nedi bremsevæske. åpne da lufte nipplen og la tyngdekraften gjøre resten. dette kan ta litt tid.neste er å presse væske inn via lufte nipplen på kassa,tungvint med den kjappeste. til det trenger du bare ei lita pumpekanne til olje og en liten gummi slange som sitter tett på lufte nipplen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.