Jimbo_696 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Hei. Har en 08 Passat 1,9tdi. Først begynte glødelampa å blinke så begynte motorlampa å lyse og da begynte partikkelfiltre kampanje jammen å lyse også:-( noen ideer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 ja, har en idè jeg. Bilen trenger service :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo_696 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 ja, har en idè jeg. Bilen trenger service :coplight Hehe. Har en idè jeg å, bilen har hatt service med registerreim skift for 2 måneder siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Bare å ta en tur tilbake til Møller da, og be om mer service. Er det ikke 5års garanti på de bilene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo_696 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Bare å ta en tur tilbake til Møller da, og be om mer service. Er det ikke 5års garanti på de bilene da? Nei dessverre bare 3år:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Du må lese av feilkoder. Tipper du får opp feil på eksostrykksensor 1 (G450). Bytte den og regenerere DPF så blir alt bra igjen. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo_696 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Hei. Ja har lest av feilkoder var feil kode på temperatur føler G83 har nå byttet denne og så slettet feilkoder kjørte 100m så lyste det igjen. Leste så av feilkoder igjen, da sto det: P2015 føler for manifoilspjæld posisjon usannsynlig signal. Har sjekket en haug med kontakter for irr:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo_696 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Hei igjen. Fått høre nå at det kan være gasspjeldet som det er no galt med, men er det noen der som har demontert dette før. som kan si om det er nye arbeid, snakk om mange timer liksom? Og når jeg har fått det demontert er det da mulig å se/kjenne/teste om det er noe galt med det? Hadde satt utrolig stor pris på svar. Er liksom ikke bare å sette det på verksted om dagen med min økonomi:thanks Ps: Det er denne: http://www.bildeler.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=9&Arsmodell=2008&R_Time=102048&Forside=&Vareklasse=1&Varegruppe=478 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo_696 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Det var EGR ventil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg