ken martin Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 noen tips til å få av den tappen som sitter på rattstammen som holder fast tenningslåsen ? har prøvd med den her: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Avtrekker-2-armet-20339/, men bare glepper over.. Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 ta hammeren og slå i senter på rattstammen. da kommer hylsen av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 okei, da får jeg prøve det i morgen :) takk for svar ! Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 okei, da får jeg prøve det i morgen :)takk for svar ! fikser seg med den metoden!. sleit første gang jeg også. så kom en bort til meg og smalt til med hammeren(skulle vrake bilen). ikke slå rett på rattstammen. da skader du gjengene. slå på en plankebit eller noe:pepsi: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 hehe, okei. skal prøve etterpå :) Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Ikke gjør det på den måten nei..... Ta ei wisegrip tang å klem den fast på hylsa, så bruker du avdrageren din på tanga. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 okei. får se hva jeg gjør :) Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Dette er det perfekte verktøy for å dra av den hylsa: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Demonteringsverktoy-20352/ Du må ha både partnr. 20352 og 20353. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 har prøvd mye forskjellig i dag, men ingenting funka.. så blir nok til at jeg kjøper det du linket til,bwana eller så kjøper jeg en wisegrip tang som tl3518 sa :) Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 da har jeg fått den av :D nå trenger jeg bare en ny tenningslås.. så om noen har så SKRIK ut !! Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Om det er bare bakstykket (bryteren) du trenger så anbefaler jeg MECA. ca 200 kroner. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 takk for tipset, men nå har jeg fått tak i tenningslås ;) Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg