Satrixen Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Jeg har akkurat kjøpt en jazzblå 1998 Golf Comfortline. Den har 17" Momo felger på sommer og spoiler. Jeg har også byttet til hvite blinkers og skal sote bakrutene. Men nå har jeg også lyst på tåkelys. Det er noe som ikke er orginalt på comfortline. Jeg har nå sett slike tåkelys sett som sitter under på fangeren blant annet på autospar. Syntes dem er tøffe! Men hva er det som gjør at de koster over 3000 kr?? Det er ikke noen som selger slike deksel løse? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 eg har orginalt i hoved lysa men ikkje bryter. er det noen som veit om det er nokk å skifte bryter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Satrixen Jeg har akkurat kjøpt en jazzblå 1998 Golf Comfortline. Den har 17" Momo felger på sommer og spoiler. Jeg har også byttet til hvite blinkers og skal sote bakrutene. Men nå har jeg også lyst på tåkelys. Det er noe som ikke er orginalt på comfortline. Jeg har nå sett slike tåkelys sett som sitter under på fangeren blant annet på autospar. Syntes dem er tøffe! Men hva er det som gjør at de koster over 3000 kr?? Det er ikke noen som selger slike deksel løse? ta å kontakt hellanor i stedet mener å huske at jeg betalte 1500 spenn. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hoi! Har vært på jakt etter kun tåkelys dekslene selv en stund nå! Ringte til hella og forklarte at jeg trengte bare dekslene, fordi jeg hadde lys selv. Men fikk beskjed om at de ikke solgte dekslene løst....nei nei så brenn da vel tenkte jegangry Noen møller forhandlere har et sett til 3000,. ja enig med deg Les; Fette dyrt! Så da sitter jeg her med kølla i handa og skjegget i postkassa! For jeg gidder ikke kjøpe hele settet når jeg kun trenger 2 usle plastikk deksler! Si i fra hvis du finner et sted hvor dem selger dekslene løst da....da blir jeg evig takknemlig:D Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Det går vel ann å stikke på Møller å bare kjøpe de dekselene ? Mener nå at det går ann.. Uvisst med pris da.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Som sagt har jeg snakket med en drøss av møller forhandlere! Og de som hadde det tåkelys settet, solgte ikke dekslene løst:mad: Snakket også med Hella som er produsenten, og dem sa at de heller ikke solgte dekslene løst! Må vel ta med meg hagla og true noen på livet bare for å få noen plastikk deksler til en møkka golf! Hallo!!!!! Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Sinnataggen ;) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hehe neida:) Men det bare irriterer meg grenseløst at det skal være så jæ*** vanskelig å få tak noen platikk deksler! Skal ringe Hella nå og snakke med dem, så får jeg håpe at jeg klarer og oppdrive et par deksler! Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Det er utrolig hvor vanskelig det må være.. Tenkte jeg skulle høre på prisen for hele settet hos Hella. Blir det for gæærnt, driter jeg i det.. :eek: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Ja........hørt på pris??? "Spent":D Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Pris hos Hella ligger på rundt 2800 for hele "kittet" Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 latterlig Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Vurdert å sjekke med en skraphandler? Må da være noen golfer som kræsjes og som har de deksla? ;) Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Har nettopp kjøpt tåkelyssett til min Bora... Mener veiledene pris hos Hellanor var 2900,- + mva... Skal lakke dekslene før montering. Men tror det blir ganske pent, ikke SÅ mange som har det.... ENDA.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Går d an å få montert tåkelys i org.fangeren altså?? er så utrolig teit at det er tåkelys i hovedlyktene, ikke noe tøft å kjøre park/tåke da!! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg