soteru Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 hei Noen som har råd til gode frontsett til min golf 2? Har nå focal coaxial høytalere (preformance serien) 6,5, en i hver dør, men klarte og sprenge disse for jeg spiller for høyt hehe Noen gode innspill? Ville dere hatt i bakdørene og i hatthyllen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Hvor mye penger vil du bruke? Har du bare skrud høyttalerene rett i dørtrekket, eller har du en solid innfesting? Har du forsterker til fronthøyttalerene dine? I tilfelle hvilken? Hvis ikke så er det nok derfor de er "sprengt".... + at du ikke har hørt at høyttalerene sliter over tid. Har du sub baki? Høyttalere i bakdørene kan du ha, men det skal ikke være nødvendig hvis det foran er bra, og montert skikkelig. Hatthylla skal man IKKE montere høyttalere i, aldri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soteru Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 (endret) hehe, snakket med deg tildligere og har sånne orginal braketter i dørene som er bydg for å passe 5,25, men som jeg har tilpasset så disser er nå til 6,5. Er jo skrudd i den plastik braketten så sitter jo sikkelig. Ja har en forsterker på de, er en orion cobalt 600.4. Har nok ikke hørt at de sliter nei. Har ikke sub nå men skal ha inn ein nå snart må bare få tilpasset kassen å sånn. Og har 2 sånne høytalere til i bakdørene, så tilsammen er 2 sprengt. kan ikke kalle de sprengt men er skurr på høye toner på diskanten. Endret August 30, 2012 av soteru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Da ville jeg brukt de to hele coacene i bakdørene, og kjøpt nytt foran. Disse feks: http://www.judysbilstereo.no/frontsett/65/gladen-audio-sql-165 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soteru Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Ja tenkte det, men disse spiller jo bra bass står det, skal jo ha bass i bilen snart, men? Kunne tenkt meg fler alternativer, vet du har greie på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Ja tenkte det, men disse spiller jo bra bass står det, skal jo ha bass i bilen snart, men? Kunne tenkt meg fler alternativer, vet du har greie på dette Hehe, de spiller ikke bare bass, de spiller ALT, men de spiller BRA i de nedre frekvensene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soteru Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 ah, så disse vil du anbefale meg da? er det andre som kunne vært noe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg