Kenneth Dahl Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Hei! har et spørsmål her hvis noen kan hjelpe? har en audi a4 98 som jeg har skiftet abs sensor på høyre side foran da denne var defekt, problemet er at lampen lyser fortsatt etter at jeg har byttete denne. er det noen som kjenner til hvorden man fjerner lampen og eventuellt sletter feilmeldinger? hilsen. kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Det skal ikke være nødvendig å slette feilmeldinger for ABS. Lampen skal slutte å lyse av seg selv når feilen er borte. Om den fortsatt lyser så må det være flere feil (ledning, sensor, eller styreenhet). Bør få lest ut feilkoder en gang til. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Dahl Skrevet August 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 lampen sluttet og lyse med engang jeg skrudde på tenningen, kjørte deretter ca 100 meter lampen skrudde seg dermed på igjen, har gått over alt av ledninger,sikringer, styreenheter og diverse som hører til dette men lampen lyser fortsatt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Byttet du kransen rundt sensoren da du byttet sensoren? Og renset inni hullet hvor sensoren satt/sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Dahl Skrevet August 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 ja byttet alt sammen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg