Anderwin Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Hva er bedre og hva er dårlig med dem? Har selv hørt med Ford at de som har hatt tiptronic er ikke helt fornøyd med Powerskift kassen. Kan noen fortelle meg mer informasjon her angående det? Jeg elsker min tiptronic automatkasse og hvis ikke powershift automat kassen er like bra så ja. Noen som har prøvd de forskjellige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Tiptronic er Audi. Du har 5-tronic med giring riktig vei :) Har så vidt prøvd Powershift og det fungerte veldig bra. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Ford kaller det Tiptronic også xD. Men uansett, men følte du noe annerledes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Girer mye raskere Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Takker, var innom en ford forhaldner og de sa det samme. At den er mer miljøvennlig osv, men når du skal kjøreforbi noen er den tregere til å gire ned eller hvordan er det? Må man sette den i S for å få den like bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Den er nok litt tregere til å ta kick down ja, og bra er det. 5-Tronic har jo ADHD :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg liker ADHD 5tronic min jeg da <3. Går som bare det enda den :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg