AleksanderNH Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Hei! Kjøpte meg nylig en Audi S3 2002 modell. har fått eksos lekkasje på et flexirør, rett etter manifoilden. Lurer på om noen har erfaring med å bytte dette? Sulland skulle ha 9500,- for den jobben, så lurte på om dette er noe man kan prøve å fikse selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Flexirør i forskjellige lengder mm finnes bl.a. på Bilxtra og Biltema, kan du sveise så er dette en smal sak. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Hadde samme problem på min A4 1.6. Den "knakk" av i flexi delen. Dro bort på svensen eksos? Eller hva de kaller seg, kostet meg 2000kr :) for jobb og flexirør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderNH Skrevet August 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Oi, det var stor prisforkjell! Var det veldig greit å komme til for å få det byttet eller? Ser på min bil at det er litt trangt for å komme til .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 På min var det rett under bilen, ingenting i veien. kanskje det var derfor det var så billig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg