MediaSUV Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Jeg kjører alltid med bilbelte, unntatt når jeg er på ett industriområde eller lignende. Og da blir jeg sprø av den stadige "ding-ding"-lyden. Går det an å slå av de greiene på noen måte? Eventuelt med programmering med en VAGCom-greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 e jo ikke verre enn å ta på deg belte , tar ein 2-3 sec ... ville nå sakt at de er så og si viktigere å bruke belte inne på at industriområde pga de ofte er maskiner som er mye større enn biler der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Ta på deg belte du heller... ser ikke problemet jeg... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 (endret) Det bør trolig gå an å deaktivere seatbelt warning med VAG-COM / VCDS. Kodingen kan variere mellom forskjellige VW typer og årsmodeller så vanskelig å finne et generelt svar. Har du bil fra >2004 så må du vel også ha den dyre VCDS kablen med CAN-Bus støtte. Edit: Siden Touran er basert på Golf mk5, så bør det gå å kode om 17-Intrumentet etter informasjonen her: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf/Jetta/Bora_%281K/5M%29 -- Endret August 12, 2012 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 Eller du kan kjøpe en sånn beltedings fra ebay, som du stapper nede i beltestikket. Men dette får du gjøre på egen risiko!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Snålt, jeg trodde ikke jeg hadde svar på denne. Fikk ingen varslinger. :( Jeg har prøvd med VAGCom, men den har ikke noe for bilbeltevarslingen. Det er ikke aktuelt å bruke en beltedings, det er ikke så ofte jeg trenger det. Jeg håpet bare at det fantes en enkel løsning, men det gjør det visst ikke. JO, forresten: Skru opp bilstereoen på fullt! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Bjørgvik Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 jeg gjør det av ogtil fra på gårdsveien hjemme. 700 m fra postkasen å hjem. Når jeg kommer opp i gården så slutter det å pipe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karnesen Skrevet Juni 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Jeg har gjort det på min bil , mitt under setet er det en kontakt, bare koble fra denne , så blir det stille på bilbelte varslingen. Du ser ledningen som kommer fra setebelte, så fløger du bare den til du finner kontakten, ligger ca mitt under sete. kan vare litt vanskelig og få løs kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg