alexan0204 Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 (endret) Hei! Sikler litt etter en Volvo V50 om dagen. Har blant annet sett på en 2006 Kinetic 1.6 Diesel. Av hva jeg har hørt er bilkjøp med høy km ikke alltid like lurt. I dette tilfelle har bilen gått ca 360 000 km, noe som for meg er langt utenfor rekkevidde, MEN i annonser står det følgende Bilen har gått ca.360.000km. men på 215.000km ble motor av bilen helt reparert. Det ble endret nesten alt som var mulig ,registerreim og sylindere inkludert. Påkostet mer enn 80 000 . Selvsagt vil det ha noe å si, men er det noe å satse på? Hva tenker folket? :) Endret August 5, 2012 av alexan0204 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Taxikøyrt? Ein motor er berre ein liten del av ein bil. Eg rekner med at prisen på bilen er betydligt mindre enn ein tilsvarende bil som har gått ca 100t. Du skal sikkert selge bilen ein gang i fremtiden, so du får vurdere nøye kva du vil. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexan0204 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Ja, ikke vet jeg... Skal nemlig kjøre med denne til og fra Gardermoen hver dag. dvs daglig 10 mil med kjøring. Dette skal jeg gjøre i ihvertfall to år til! Hvor mye er det igjen av den da isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg