m4sta Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Hei folkens Har som sakt en dårlig antenne, er full av irr og er ødelagt. Får ikke inn ene eneste radiosignal Har vært på biltema og sett at dem selger vag antenne der , som er helt lik som den som sitter i passaten. Det jeg lurer på da hvor vanskelig er det å komme og dra kabelen fra bak og til cd spilleren ? Noen som har erfaring og hvor det er lettets å trekke den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butikkhylle Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Du behøver ikke trekke ny kabel da, jeg måtte også ha ny antenne og jeg bare skrudde den på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Om du skal bytte hele antennen, og ikke bare den løse pisken, så pass på å kjøpe en antenne med en kort antennekabel, med RAKU-II connector. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Skal bytte hele greia da det ikke var noe liv i antenneforsterkeren heller :/ Tror jeg går for biltema sitt Følger med helt likt sett som med kabel på 4.5 meter, den derre raku koblingen og helt lik antenne Koster 349 kr på biltema http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Antenne/Takantenne-31601/ Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg