Glalaks Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Hei. Jeg har nettop kjøpt en Skoda octavia 1,9 tdi 90 hk collection. God bil å kjøre, men ved sakte kjøring er rattet unormalt tungt. Jeg har kjørt mye bil og mange forskjellige typer. Denne er tyngre. For eksempel når jeg skal rygge inn i en parkeringsplass har jeg altid lagt "håndflata" på rattet og snurret lett. Det går ikke på octaviaen. Må ta er skikkelig grep for å vri. Skal det være sånn? En annen ting? Er sånn followme home lys på den. Aktiveres ved å blinke med langlys før jeg åpner døra. Går det an å aktivere de permanent? Litt tungvint ellers(selv om det egentlig er ganske unyttig..) Mvh glalaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Hei :) Det er ikkje vaneligt at rattet er tungt selv om du kjører sakte, Har du skjekket om der er servoveske på bilen ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glalaks Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Nei har ikke sjekket det. Nettop kjøpt den, med garanti, så jeg tenkte å finne ut om det er noe galt. Den er ikke så tung at det ikke er servo, men en del tyngre enn det som er normalt. Skal sjekke servoveska i morgen. Hvilken tank er det? noe spesielt jeg bør se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Eg trur det er den boxen som har grønn skrukork. På skrukorken skal det vere ein liten peilepinne med bokstava. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg