Quattro73 Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Hakke en dritt å bety om den er der eller ikke :P Motoren blir bare varm litt tregere :P Motor suger ikke (varm)luft via eksosmanifold så lenge det ikke er kaldt ute. Da er spjeldet stengt og motor suger luft utelukkende fra inntaket ved radiatoren og motor blir ikke varm fortere uansett hva. Spjeldet åpner når det er kaldt ute slik at det ikke forekommer ising ved gasspjeld, det er eneste funksjonen dette har ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 akkurat likte bare ikke den slangen der :P bytte ut etterhvert med en litt mer fancy en Den nye fancy slangen må tåle varme, mye varme. Like greit å beholde den som var der ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOctaneRacing Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 (endret) hmm når du sier det på den måten så ja da kan det muligens være lurt å ha den der :P har forrsten sett på nytt instrumentpanel og vuderer sterkt dette http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfoDetails.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=1300&Model_Id=1335&PartGroup_Id=20&Part_Id=3220&Storage_Id=81952323 er vdo instrumenter jeg har per dags dato så blir evt og koble opp voltmeteret og oljetempen. Fikk en relativt god pris også på det. Endret Juli 19, 2012 av TeamOctaneRacing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOctaneRacing Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 da har jeg muligens fått tak i ny bakre potte alt for å fremheve den herlige 5'er lyden. så har jeg vudert og bruke hullsag og lage 3 ekstra hull i filterboksen og lime inn et gitter evt. noen som vet hvor det går ann å få tak i kondomer til lyspærer til instrumentene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JGHines Skrevet August 5, 2012 Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 Er planen å sette inn nye høyttalere i hattehyllen? Isåfall, hvordan har du tenkt å feste de? Har plagdes litt med å få på plass mine 6,5" i hattehyllen, siden den plastbraketten de gamle sitter i er formet så spesielt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOctaneRacing Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 enkleste og gjøre her er og få tak i en treplate plate og fjerne hele plast braketten og lage hull til 6,5'' om du skal ha den orginale grillen så må du jo modifisere litt. skal også bytte ut høytalere i fremdørene fra 10cm til 13cm fra rockford(power serien) bak så funderer jeg på om jeg skal kjøre på 17cm kompsett med støpt diskant i b-stolpen. ellers så er det lite fremgang her pga tid og litt vær også. og hjelper en venn med sin driftebil så har hatt lite tid til gobilen min. Men i nærmeste fremtid blir det iallefall pussing av rust( første pri før vinteren kommer) men noen som vet hvor det går ann å få tak i prevansjon(pærehetter) til dioder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Du har jo originale diskanter i bakdørene, hvorfor ikke bytte de originale med nye? Ikke noe vits å støpe nytt vel? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOctaneRacing Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Nye bilder og update fra en laang arbeids mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOctaneRacing Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Nye bilder og update fra en laang arbeids mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg