jogge1994 Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hallo bilfolket :-P Hadde bare noen sp�rsm�l om noen biler som jeg kunne tenkt meg som f�rste bil. Jeg har brukt ganske mange timer (sikkert et sted mellom 20 og 30 timer) p� � se p� biler p� nette (finn.no for det meste) og har vel lagd meg en liste med de bilene jeg kunne tenkt meg. Om det er noe arbeid som m� gj�res p� bilen s� gj�r ikke det s� alt for mye da jeg har trening i b�de mekanisk og elektro. jeg har ogs� lyst til � gi bilen et personlig preg. Og med det mener jeg mest at den skal gjerne v�re veldig gjennomf�rt b�de mekanisk og p� utsende. Jeg ville bland annet gitt omsorg til det av bilen som trengte det og gjerne gitt deler av bilen litt farge (f.eks. caliper, motordeler og spesielt interi�r. Vis det er noe jeg hater er det et kjedelig interi�r). N�r det kommer til tilgang til deler er ikke det et stort problem med mindre delene koster en formue fra f�r av (Jobber p� Bilxtra s� f�r ganske fine rabatter der :-D) 1. Honda CRX - Det er bare noe med disse bilene jeg virkelig likker. Er det noen som har noe positiv eller negativ erfaring med disse. Helst med 1,6 vtec selvf�lgelig. Har sett for meg denne bilen spesielt http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35976497 da jeg synes den har mye potensial med ikke s�nn alt for mye arbeid 2. Honda Civic - Har ogs� sett mye p� disse men likker utsende p� CRXen bedre. 3. Volkswagen Corrado - Synes disse ogs� er ganske kule men da med litt hk. selvf�lgelig. 4. Volvo med en T5 motor - jeg synes de ser litt harri ut vis du ikke legger ned ekstreme mengder penger og arbeid i de, men de har jo T5 motor da :-P Vis det er noen med noen andre biler jeg burde se p� s� er det bare � si det. men da har jeg selvf�lgelig noen ting jeg gjerne vil ha i bilen. Har til og med en liten liste p� det ogs� :-P 1. Litt sprekk bil - Trenger ikke 300+ hester men gjerne noe du kan ha det litt g�y i n�r anledningen ber seg. 2. Pris har - vel tenkt � ikke g� over 50k. 3. Utsende - Bilen kan ikke se grisestygg ut. S� h�per p� masse gode tips. Og p� forh�nd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 BMW 525? :) Ligger vel rundt 40-50k, med et gode par hester som sparker deg godt i ræva? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jogge1994 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Nja har sett litt på BMW, men jeg tror både forbruk og forsikring blir litt i dyreste laget for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stakern Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Nissan maxima? 2 litern har 140 hest og 3 litern har nesten 200 vist jeg ikke husker feil. Der får du tak i mange deler så kan gjøre bilen veldig tøff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg