Gå til innhold

Bil som har kjært ut for mye av metallet?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg fant dette bildet og kanskje oppdaget noe her ;)

 

[ATTACH]32312[/ATTACH]

 

Bak så har han kappet av metall og satt over ei plate for å gjør den lettere. Men ser ut som han har skåret vekk litt av en forsterking. Arbeidet er jo bra siden de har klart å fått til buen rundt hjørna. La merke til dette fordi jeg tenker på å gjøre det samme. Bare for å spør er dette noe man ikke bør gjøre? Og når jeg skal gjøre dette. Bør jeg legge forsterkinger på baksiden av plata når jeg fjerner et så stort stykke karoseri?

post-71860-13804854345108_thumb.jpg

Endret av Kåreitrillebåre

elektriker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåreitrillebåre skrev:

"Men ser ut som han har kjært vekk litt av en forsterking."

 

Du mener sikkert skåret (eller skjært om du vil)....... kjært = noe du er "glad i" - vanligvis ikke metall.

 

(Beklager, jeg kunne ikke la være å rette på noe som er så totalt feil, i overskrift og i tekst)

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok veldig fint der, ja det har en avstivende effekt, men har ikke så fælt mye å si bak der, glassfiberplata stiver av litt den også.

 

Om bilen bir lettere å kontrollere når den blir lettere bak, tja, den kan være lettere å slenge ut, men vil ikke si at det er selvsagt at den er mere lettkontrollert, vel og merke uten at jeg er noen drifter.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåreitrillebåre skrev:

"Men ser ut som han har kjært vekk litt av en forsterking."

 

Du mener sikkert skåret (eller skjært om du vil)....... kjært = noe du er "glad i" - vanligvis ikke metall.

 

(Beklager, jeg kunne ikke la være å rette på noe som er så totalt feil, i overskrift og i tekst)

 

Beklager skal prøve å finne ut hvordan jeg kan bytte teksten. Og jeg er glad i metall, og min bil har mer en deg. Du ser på 2.5 tonn med godsakene :)

elektriker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette bildet og kanskje oppdaget noe her ;)

 

[ATTACH]32312[/ATTACH]

 

Bak så har han kappet av metall og satt over ei plate for å gjør den lettere. Men ser ut som han har skåret vekk litt av en forsterking. Arbeidet er jo bra siden de har klart å fått til buen rundt hjørna. La merke til dette fordi jeg tenker på å gjøre det samme. Bare for å spør er dette noe man ikke bør gjøre? Og når jeg skal gjøre dette. Bør jeg legge forsterkinger på baksiden av plata når jeg fjerner et så stort stykke karoseri?

 

Jeg greier ikke helt å se hvor du mener han har skåret ut for mye, ser bare en glassfiber bredder som er litt stygt tilpasset nede i bakkant. Han har neppe kuttet bort så mye metall før han lagde breddet bilen, de fleste som jeg har sett gjort samme jobben kapper ca 10 cm unna den orginale hjulbuen for å unngå at de nye hjulene skal slåss med den gamle hjulbuen.

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår