Gå til innhold

Kåreitrillebåre

Bruker
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kåreitrillebåre

  • Bursdag 09/19/1989

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Bauville
  • Biltype (eks Audi)
    Chevrolet
  • Årsmodell (eks 1995)
    1984
  • Yrke eller sivil status
    Elektriker
  • Motor (eks 1.6)
    6.2, v8
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Haugesund

Kåreitrillebåre's Achievements

  1. Kjipt. Men en bilbane er kanskje ikke så enkelt å starte heller? Kommunen har sikkert mye arbeid på sin egen side. De må gjøre all papirflyttingen først. Mange må skrive under på pairer og slikt. Mange folk må bli informert, som igjen kan si nei. Støy nivå særlig på Helganes kan være en av dem. Jeg betalte 11000 kr til kommunen. Det var bare for å godkjenne en garasje med terasse. Det er dyrt også. Og hvis planen om Helganes ikke er mulig, koster det mer. Da må de ta opp igjen alt arbeidet for å gi pris på å flytte banen til en annen plass. Det gjør egentlig at det ikke er smart å kjøpe aksjer der idag. Det kan bety at noen av aksjekjøperene har gitt opp. Dårlige byggeplanleggere kan ha ødelagt sjangsen for oss, Håper at dette ikke stemmer og at det er noe annet. Håpet opp. Vil ha bilbane i Haugesund.
  2. Er i kjøp av en ny bil. Det er blitt bestemt at jeg skal montere hengerfeste på denne og bruke den som trekkebil for drifting bil. en 6.2liter v8-er burde holde. Det er snakk om at det skal komme bil bane her til byn. Dragrace banen skal begynnes på juli neste år. Jeg vet at noen har kjøpt aksjer i ny bane. Også i Stavanger skal de bygge. Drømmen er jo å få laget en grei drifting bil frem til åpningen. Mye å lese, lære å jobbe. Noen som har et forslag til en grei driftingbil for en nybegynner?
  3. Tøffeste bilen :P Liker konseptet. Jeg ville ønsket å prøvekjørt den, men ikke kjøpt den :) Ferrari skulle ha laget noe slikt for å få det litt raskere i samme stilen.
  4. Beklager skal prøve å finne ut hvordan jeg kan bytte teksten. Og jeg er glad i metall, og min bil har mer en deg. Du ser på 2.5 tonn med godsakene :)
  5. Vi var 3stk som diskuterte det. Vi leste ikke spørsmålet vårt noen plass så kjekt å få vite mer om dette. Jeg er ikke utdannet kontor arbeider, og jeg begynte med skriving på data for 2 måneder siden. Så beklager for skrivefeil. Jeg kan forsikre om at jeg gjør mitt beste.
  6. Jeg har hørt at når du gjør bilen lettere bak får du mer vektfordeling fremme som gjør at du har mer sving og kontrolert drifitng. Stemmer dette? Hvordan blir det i dette tilfellet da å kjøre med mindre vekt på bakhjulene?
  7. Jeg fant dette bildet og kanskje oppdaget noe her ;) [ATTACH]32312[/ATTACH] Bak så har han kappet av metall og satt over ei plate for å gjør den lettere. Men ser ut som han har skåret vekk litt av en forsterking. Arbeidet er jo bra siden de har klart å fått til buen rundt hjørna. La merke til dette fordi jeg tenker på å gjøre det samme. Bare for å spør er dette noe man ikke bør gjøre? Og når jeg skal gjøre dette. Bør jeg legge forsterkinger på baksiden av plata når jeg fjerner et så stort stykke karoseri?
  8. Glad jeg endte opp her inne. Nå vil jeg også:) Bilene, lastebilene var tøffe. Bildene var veldig bra.
  9. Stort treff. Opplevde også at folk kom i firmabilene for å burne. Alt var slik det skulle være spør du meg :)
  10. Rånetreffet på Mekjavik er rått. Dragrace fra adgangsskiltet for ferja. Spinningen og herjingen. Er enig med at folk kanskje kunne sjerpe seg litt. Nå har jeg ikke vært på treffet så mye siden jeg flyttet vekk, men husker kvadrat dagene i 18 års tiden. Det var mange jeg så mista lappen. Fikk med meg en liten kolisjon på 2 år. Og saken mellom politi og rånere var spesiel :-)
  11. Åja.. Hei hei :) Mange år siden nå Endre. Legg meg til på facebook da :-)
  12. [ATTACH]32258[/ATTACH] Dette er Knullgevagen [ATTACH]32259[/ATTACH] [ATTACH]32260[/ATTACH] [ATTACH]32261[/ATTACH] [ATTACH]32262[/ATTACH]
  13. [ATTACH]32253[/ATTACH] [ATTACH]32254[/ATTACH] [ATTACH]32255[/ATTACH] [ATTACH]32256[/ATTACH]
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår