Androis123 Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Hei, har en 200e jeg just har kjøpt. den er kun tungstartet når den har stått over natten(kinne minst 10-12 sek) men etter den har startet første gang er den alltid lett og få start på. selv om bilen står noen timer og blir kald. rett etter start dauer ofte bilen hvis den blir kjørt i oppoverbakker. Hvis jeg presser den ut 1 og 2 begynner den og fuske i 3(akkuratt som du tar speedpedalen ut og inn gjentatte ganger). forrige eier har byttet rotor, forgasser, luftfilter og plugger. Jeg klarer heller ikke finne bensinfilteret på bilen(fulgte slangene fra tanken og rett til forgasseren?(går forsåvidt innom noe jeg antar at er bensinakkumulatoren?) Hvis noen kan hjelpe eller komme med forslag på løsninger blir jeg evig takknemlig :) Mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erho81 Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Bensinfilteret ligger på høyre siden under bilen ved bakhjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androis123 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 finner det ikke der, selv under plastdekselet der jeg antokk at det skulle være:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg