Gå til innhold

Androis123

Bruker
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Androis123

  • Bursdag 11/01/1991

Contact Methods

  • Bosted
    søgne

Androis123's Achievements

  1. finner det ikke der, selv under plastdekselet der jeg antokk at det skulle være:S
  2. Hei, har en 200e jeg just har kjøpt. den er kun tungstartet når den har stått over natten(kinne minst 10-12 sek) men etter den har startet første gang er den alltid lett og få start på. selv om bilen står noen timer og blir kald. rett etter start dauer ofte bilen hvis den blir kjørt i oppoverbakker. Hvis jeg presser den ut 1 og 2 begynner den og fuske i 3(akkuratt som du tar speedpedalen ut og inn gjentatte ganger). forrige eier har byttet rotor, forgasser, luftfilter og plugger. Jeg klarer heller ikke finne bensinfilteret på bilen(fulgte slangene fra tanken og rett til forgasseren?(går forsåvidt innom noe jeg antar at er bensinakkumulatoren?) Hvis noen kan hjelpe eller komme med forslag på løsninger blir jeg evig takknemlig :) Mvh Andreas
  3. Som overskriften sier lurer jeg på om noen har noen tips til og fjerne eller unngå appelsinhud i klarlakken. Har prøvd flere ganger på en metalplate som jeg først grunner, så matter ned. Deretter hovedlakken(base) lar det tørke og så påfører klarlakken. Men det blir alltid appelsinhud:( har prøvd mange ganger:GR Bruker dyr lakk og en stor kompressor samt en HVLP sprøyte. Blander ca 15 prosent tynner i klarlakken, og 10-15% vann i baselakken. Tips? blir veldig taknemelig Andreas
  4. Hei, skal lakere en hjulbue og noen små ting på bilen min. I første ommgang er det kunn snakk om en hjulbue, og har lakert den med sparyboks, og dette ble som du sikkert kan jette ikke fint. Ble liksom ikke en "speil" i lakken. Så har bestemt med for og kjøpe en lakk sprøyte og øve litt for og så gå løs på bilen. 1:Leser litt rundt at mange driver og sliper mellom lagende med klarlakk osv? Men er det vist hvis du er interesert i et OK resultat? 2: Har en vanelig liten kompressor med 25L tank og ca 150L/m Trenger jeg egentlig noe større nor det bare er snakk om små lakering, vill helst ikke kjøpe nye da jeg ikke bader i penger. 3: Trenger jeg og investere i en dyr og fin lakksprøyte? var på per hagen og de hadde noen fancie greier til over 1000 lappen og en til 200. Er jo bare ute etter et OK resulata(seff bedre en spray boks) 4: Ellers er det noen andre gennerell tips blir jeg takknemelig:) EDIT:Har BTW kjøpt med ny kompressor på 50L og på 380L/m så skal ikke værre noe problem
  5. har just kjøpt nye klosser + skiver. det er motert på den ene siden. problemet er at er så trangt, stempelet går ikke helt inn så det ligegr og bremmser hele tiden. Får ikke opp lufteskruen så er litt vanskelig og overhale, men kan prøve og opne den en gang til. Hva kan jeg gjøre, bare prøve og klemme alt jeg har og se om den går inn? eller kjøpe nye kallipere. det kosta ca 1000 per stykk på gompen. Noen ide?
  6. Har en golf 3. har satt in et anlegg. men har en forferdelig ulyd i frontdørene når jeg skrur opp, det er seff høytaleren som lager dette. og jeg må nå fikse dette. er dødla iriteredne. Hva bør jeg gjøre av isolering osv? har kjøpt små asfaltmatter som kan klistres på mettalet inne i døra, men er dette nok? hva bør jeg gjøre.. Høytalerene som er i front døra er disse: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736 noen som har erfaringer fra disse så hadde det vært gøy og høre.. hilsen andreas
  7. Har en golf 3. har satt in et anlegg. men har en forferdelig ulyd i frontdørene når jeg skrur opp, det er seff høytaleren som lager dette. og jeg må nå fikse dette. er dødla iriteredne. Hva bør jeg gjøre av isolering osv? har kjøpt små asfaltmatter som kan klistres på mettalet inne i døra, men er dette nok? hva bør jeg gjøre.. Høytalerene som er i front døra er disse: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=3985&katid=17&mid=m436&id=&vn=736 noen som har erfaringer fra disse så hadde det vært gøy og høre.. hilsen andreas
  8. Hei, har en golf 3 fra 1995. skal bytte bremseskiver foran, da bytter jeg også klosser:) kjøper sansynelig vis dette på per hagen, viss ikke noen har dårlige erfaringer med bremsedeler der? hva bør jeg gjøre og tenke på når jeg gjør dette? har litt peiling! man tar av julet, løsner kalipter osv. men er litt usikker på det med tilskruing(kraft på skruer) og hva jeg gjør for og presse inn stemplene i kalipteren! Noen som har noen tips og triks, bilr veldig glad får hjelp
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår