KristianG Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Hei, leter etter sentrallåskabelen for opp og igjenlåsing av bil. Kan jeg da koble ene målepinnen på instrumentet til +polen og så få noen til å låse opp og igjen døren til jeg finner en plass der det går 12V gjennom? Har en liten idé om hvor jeg skal måle, men er ca 50 forskjellige plasser å måle på i det lille området, så vil vite at jeg måler riktig. Er en Mitsu Lancer 99 mod, så antar den er minus-styrt. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Ja mener at de der er negativt trigget ja. Har ingen direkte prosedyre for å finne ledningen, men sjekk denne guiden her. Kanskje du finner ut noe : http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewtopic.php?f=67&t=12404 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg